29 Ocak 2010 Cuma

Biliyorum...

İşte küçük bloglara özgü bir yaşantı yeri yeniden blogumuza hoş geldiniz. Kabul edilen dualar kim bilir içinde ne tür yazılar var "Kim bilir?"...Alacakaranlık kuşağına benzeyen yazılar mı var ki? Belli mi olur, anlatıcı ne anlatırsa blog takipçileri onu bilirler. Önce dualarınızı edin sonra sohbetimize devam edelim. Amin. Benim küçükken yaşadığım şehir pek güzel bir şehir değildi.Motorsikletli çocuklarla çayırda seks yapan kızlar harç diğer iyi insanlarla dolu bir kasabanın içinde yaşardık.Motorsikletli çocuklarla ilgili verdiğim örneğe benzeyen olaylar yaşandığı kasabamızda buna benzer olaylar yaşanıyordu sanırım. Dini inançlarına sahip çıkmayan insanların asıldığı, gizli aşıkların kurşuna dizildiği, kin duygularının ve gizli sırların olduğu bir yer...Ra'nın gözü önüme aksın ki böyle. Ve hatta büyük dedelerin günlerini renklendirmek için anlattığı korkutucu hikayelerin yerinin olduğu kasaba... Şimdi tekrar önce baktığınız yere bakın. Kokoşların kokoşunu değil bu sefer benim en sevdiğim arkadaşımı görecesiniz. Hayır, pucca değil Aytaç benim en sevdiğim arkadaşım.
Buraya daha önce geldiniz, geldiniz ya ben gördüğüm suratları asla unutmam. Ama artık herşey değişmek üzere ben herşeyi bilirim. Hissediyorum arkadaşlar. Fırtına yaklaşıyor.

1 yorum:

  1. ''Hayır, pucca değil Aytaç benim en sevdiğim arkadaşım. ''...ee madem öyle neden benim blogum yok burda:)))))

    YanıtlaSil